Äntligen...

har vi kommit på plats! Det är fortfarande lite och fixa, men det är kul!
Sen behövs bara en tripp till Ikea för att köpa det sista =)

Elsa mår bra, hennes tänder bestämde sig för att komma mitt i flytten, så 2 nätter irad sov hon jättedåligt! Mest natten till idag, då hpn vakna mellan 2-4 gånger i timmen och skrek rakt ut! Så idag har alla tre; Totte jag och Elsa vart 3 spöken som gått omkring :)

Jag är kattvakt till min fd granne som är inne och opererar sig, så 2 gånger om dagen går jag dit och är där ca 1 timme och myser, och ger katterna mat och ren låda samt ger en av de insulinspruta :)

Sen idag kom Tottes kompis Nicke förbi och satte dimmer och nya lampknappar åt oss :)

Just nu är det jätteskönt att komma hit, det är hemma, och imorgon lämnar vi nycklarna till gamla lyan! =)


Kommentarer
Boel

Förstår att det är skönt att det är över. skall bli kul att se sedan.



kramiz

2009-10-20 @ 10:25:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0