Woho!



Jobbet igår gick förvånadsvärt bra! Vi va som tur 2 stycken, så jag slapp låsa med min nyckel som låg hemma ;)
Huvudvärken gick som tur över, men kom tillbaka inatt.. gaah! Så de här dagarna har jag fått ta Treo för att den ska försvinna.. och det är inte det godaste må jag säga...
Aja, slutade iaf runt 21 och pappa kom och hämtade mig, TACK!

Imorse blev jag väckt på det bästa sättet (halv 7), av en litet glad prinsessa :) Hon fick ny blöja och välling, sen så somnade vi om till 8, vilket va skönt, så vi låg kvar och busa lite innan vi gick upp..

Sen ska jag bara packa ihop skötväskan, sen går vi vidare till FT, sen får vi se vad som händer.. Kanske ringer någon, skulle egentligen gått på cirkelträning, men jag måste köpa skor innan haha! Så det får bli nästa vecka ;)
Ganska skönt och ha en pappa som jobbar på ett gym, anhörighetsrabatt heter det...
Fick ju också 5 solningar samt 5 hydromassage när jag blev medlem, så de ska jag använda någon dag, bli lite brun inför vintern, men bara sådär mysbrun, inte kanarieöar-brun...

Imorgon kommer Kildén hit, vi ska pimpla vin och vara bollplank åt varandra, ska faktiskt bli så jäkla skönt att bara få prata av sig om allt.. inget speciellt men bara prata! Speciellt med personer som vet vad man pratar om och vart med om liknande... Samt de har ju inte sett våran nya lägenhet.. haha!

Sen på Lördag är det jobb igen, samt på söndag fyller Berit år, så vi ska dit och fika..






Kommentarer
Boel

Hej hopp!



Skall tänka på dig idag och i helgen. Hälsa Kildéns från mig och ha det bra så synd vi på söndag.



kramis

2009-11-12 @ 10:14:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0