woho!

Först och främst vill jag tacka de på FT för det fina halsbandet jag fick imorser.. It was gorgeous, jag älskar det!

Tillbringade morgon på FT med frukost, sen träffade jag Jessica o hennes mamma + ungarna, Cassandra kom förbi med Josefin och vi kollade lite i affärer, hittade en klänning till damen samt ett par tight. Allt i lite större storlek. Funderar på om jag ska gå in och köpa ett par i 68 imorgon, eller på söndag :) Vi får se helt enkelt.
Sen gick jag o Jessica runt i centrum, och väntade på att Jonas skulle komma o hämta de. Vi 17 tiden kom jag hem, så idag har jag gjort massor känns det som!

Verkligen älskar att träffa folk. Mår jäkligt bra nu, länge sen jag mådde så här bra! Visst, jag mådde bra efter förlossningen, jag va lyckligt över Elsa, men något va fel. Men nu känns allt så bra! Jag sover bra om nätterna (peppar peppar ta i trä) Jag träffar folk och jag är glad!  Till och med Totte har märkt skillnad.
Jag vet inte direkt varför jag mådde som jag gjorde, men jag tror nutriletten hade en gren i det hela. Jag saknade middagarna med Totte, att sitta och småprata, att laga mat. Speciellt på helgerna. Jag saknade glaset vin jag drack under tiden jag lagade maten.. Det va så myysigt! Att laga middag och sen smutta lite på vin :) Sen fortsätta med glaset under middagen, tillsammans med levande ljus..


Imorgon är det min stora dag, jag bara längtar. Och jag hoppas inte Totte blir sjuk =(


Kommentarer
Ellinor

Hurra för Marie idag!Kram Ellinor oÅke

2009-11-27 @ 07:53:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0