Vaccinera

Nu har jag bestämt mig, nästa vecka ska jag vaccinera mig, har till och med fått Totte och göra det :)
Min faster ska höra avs ig när Handen fått sitt vaccin, så får hon göra det på mig... Sen får vi se hur sjuk jag blir efter.

Ska du vaccinera dig?

Elsa tänker jag inte vaccinera än, det får vänta tills jag har pratat med läkare på BVC, men det lutar fortfarande mot nej. Jag tänker inte umågs med större grupper när hon är med, och de som är förkylda kan ju glömma att komma nära henne!

 

Vi har också diskuterat dagis idag, i Augusti nästa år, ska lilla damen börja på dagis antagligen, vi ska försöka besöka några innan vi bestämmer vilket.. Jag skulle helst vilja ha ett ur och skurdagis.. Men vi får se vad det blir =)

Idag vaknade vi rätt så tidigt, gick upp och åt frukost, sen gick vi till sångstunden i Valla och sjöng och hade trevligt =) Efter det va jag tvungen att gå till Centrum och handla fika då min granne skulle komma förbi och fika =)

Sen har vi mest tagit det lugnt, jag ska sätta mig och spela sims.. *beroende* haha.. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0