Tisdag

Idag blev jag vaccinerad! Det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra, men jag har vart seg hela dag, men det kan också bero på att jag sov jättedåligt inatt =/ Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag runt 3 inatt och var genomsvettig, det har vart ås flera nätter irad av att jag vaknar alldeles genomblöt! Och jag fattar inte hur det kan bli så, för vi sover med öppet fönster =S
Kommer bli galen om det fortsätter..

Sen gick jag runt lite i centrum och tittade efter julklappar till Elsa, hittade såklart massor!
Efter det blev det dags för att möta en tjej från familjeliv, det va egentligen meningen att vi skulle gå till brandbergens öppna förskola, men det regnade så mkt så vi bestämde oss för att ta bussen, som kom precis typ :)
Väl i Brandbergen mötte vi upp en annan mamma och gick upp och lekte lite med barnen, Elsa tyckte det va jättekul att träffa andra barn och jag älskar och mår bra av att träffa andra, och inte bara sitta inne som jag gjort rätt så mkt på senast, men det är en annan historia.
Vi gick därifrån vid kvart över 3, då va jag tvungen att springa in på Ica och köpa nya nappar åt damen, för jag hade vart så klumpig och tappat bort hennes =(
Men när hon fick den nya nappen i munnen somnade hon och sov under tiden vi fika, och sov ca 1½ timme! Så jag hann hem och lägga mig på soffan och pussa på Totte innan hon vaknade.

Nu försöker Totte få henne att somna, men hon verkar inte vilja alls, så vi får se,, annars får hon väl sova bredvid mig inatt, men helst inte, eftersom jag kommer vakna och vara alldeles varm inatt...

Suck!

Snart blir det Andra Avenyn


Kommentarer
Lucia

Hej hej..!



Det var ett tag sen..Allt bra med er?



Kram

2009-11-18 @ 00:38:37
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Lucia

Jo med oss är det finemang =)



Vi ska vaccinera lillan idag så jag hoppas att det går bra. Jag är lite nervös men jag tror nog det kommer gå fint.



Skönt och höra att allt e bra med er..!



Kram

2009-11-18 @ 10:25:22
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0