Mysnatt

Man känner sig verkligen som en ny människa när man fått sovmorgon till halv 11! Totte tog henne imorse när hon vakna vid halv 9 och gick upp med henne, Sen somnade hon om vid halv 11 och då kom Totte och la sig igen.. Så låg vi bara i sängen :)
Sen vaknade lite stumpan och då lät jag Totte sova vidare. Men jag är pigg!

Så nu orkar jag ta all disk från igår ;) och sen vika in min tvätt och kanske dammsuga och damma lite.. Ja som sagt städdag.. Sen ska jag iväg till jobbet, tror faktiskt det är bröllop ikväll, tror jag ska jobba länge och sen ta nattbussen hem? Eftersom tågen stängs av mellan Älvsjö och Farsta....

Nej men nu måste jag verkligen ta tag i disken...

Hoppas ni får en trevlig lördag!



Kommentarer
Marie - Nellie & Oliwer´s Mamma

jo visst närsta vecka nångång typ onsdag torsdag eller nått :)

2009-11-14 @ 17:26:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0