Mycket...

Egentligen är jag så jäkla trött på allt just nu! Hösten, mörkret, människor.. ja allt. Till och med mig själv....
Känner att jag skulle behöva 24 timmar extra för att honna med allt jag vill...

Elsa mår iaf bättre, de på BVC trodde på en magsjuka, men det tror faktiskt inte jag... eftersom varken Totte eller jag är sjuka eller vart det.. men men vad vet jag?
Idag har vi faktiskt lyckats få i henne mat! Fy fan vad glad man blev! Lyckoskratt vid varenda tugga.. Hon behöver äta upp sig nu efter den här helgen..

Jag vägde mig för ett tag sen och tog upp Elsa för att se hur mkt hon vägde ungefär, och då visade vågen ca 7.2 kg.. nu när vi vägde henne senast hos BVC vägde hon 6.5 kg så har ju gått ner rejält på bara de här dagarna..

Imorgon ska vi mest bara mysa, jobbar tors och fredag och på lördag ska vi iväg på dop, Lilla Liam ska döpas i Eskilskyrkan :)

Luckorna i lägenheten är fortfarande borta, jag längtar verkligen tills de kommer tillbaka, nya och fräsha ;)

Nej men nu ska jag sova... är sååå jäkla trött på dagarna, ligger för det mesta nerbäddad i soffan och myser med Elsa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0