Måndag

Gaaah! Om 11 dagar fyller jag år! Jag blir gammal då =)

Jobbade idag, va ganska lungt, sen föråt jag mig mögelost.. att jag aldrig lär mig?!

Idag har vi annars vart i Valla på sångstund, där fick vi gå igenom 2 st svarta kassa med tjejkläder, så gissa vem som raffa åt sig lite, samt en svart åkpåse ;) Sen efetr det följde jag med Tiina med Nea och satte upp lappar om deras katt som försvunnit.. =/ Så vi gick runt och sen tog vi en lunch på Vallagrillen... alltid lika gott, Hade tänkt en sallad först, men sen tog suget över och det blev chickenbits ;)

Imorgon ska Elsa och jag träffa ett nytt gäng mammor, ska bli jätteskoj! Får se om jag vaccinerar mig innan eller gör det på Onsdag, allt beror på hur mpnga sprutor det finns kvar..

Min önskelista:
Presentkort på;
Ikea, Gina tricot, Wilmas, Systembolaget, Hemtex, Guld fynd, Glitter, Klippning, Din sko
Doftljus
Greys sässong 4 och 5



Det ska börjar i tid :)



Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin

Säg till de nya gänget om mykidoo träffen :D:D ;D

2009-11-16 @ 23:00:56
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Mormor

Vilken lite söt musiker som sitter och spelar.

Hoppas att det blir bra idag.



Kramiz

2009-11-17 @ 08:24:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0