Helgen

Helgen har vart helt underbar!
Tack Totte för den underbara Fredagen! Vi firade mig genom att skaffa barnvakt (Tack mamma och pappa), vi gick på bio och såg Stieg Larssons andra film, "Kvinnan som lekte med elden", som va jättebra!
Sen tog vi oss till Söder där vi åt på Dolly´s steekhous/saloon. Jättekonstig personal, men oerhört god mat!
Till varmrätt fick vi in egenfjorda chips med lite dip och till varmrätt tog jag in en 200 gramare samt bakad potatis och lite tillbehör till det, sen självklart en efterrätt. Totte skulle vara värre än mig och tog en 300gramare, samt cheescake till efterrätt, förrätten delade vi på.



På lördagen firade jag med släkten, och fick massa bra/roliga saker; Pengar, presentkort, glöggkoppar, badsaker samt Greys sässong 4 och 5! Så jag bev jättenöjd, Så tack alla för presenterna.....
Sen när alla hade gått, åkte vi vidare till landet, skulle egentligen haft något skoj på kvällen, men det blev inte av, men jag hade lika mysigt på landet :) Åt julskinka och drack lite vin.

Idag har jag vart hemma hos Jessica, Nellie och Oliwer på Mykidooparty, handla lite smått bara eftersom jag ska vara värdinna själv nästa vecka, så säg bara till om du är intresserad ;)
Sen kom Totte och hämta mig och vi åkte hem och åt tacos, yuum :)

Iag har vi också sänkt Elsas säng, haha min lilla tjej har börjat ställa sig mot kanten, så det va i sista sekund vi sänkte den!
Hon börjar bli stor nu.

I veckan får vi se om jag hinner skriva något. Jobbar ons-fredag samt söndag.. men men det ger pengar ;)
Sam imorgon ska jag på sångstund samt träffa Jessica o Leon.



Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

tack så mycket :)

å grattis i efterskott :D

2009-11-30 @ 10:14:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0