Halloween+sjuk liten dam..

Halloween blev så lyckad igår, Totte och jag hade jättekul! Men samtidigt va jag jätteorolig för Elsa som va hemma hos oss, med min mamma och pappa. På morgonen hade hon kaskadkräkts över hela sin stol och sig, men hon va jättepigg, annars hade varken jag eller Totte åkt! Men senare fick vi reda på att hon hade spytt en gång till, men var fortfarand elika pigg.. Sen har hon vart jätte dålig i magen de senaste dagarna.. men hon är fortfarande så pigg..som tur är..

Men Totte och jag hade iaf kul som sagt, vi klädde ut oss och åt god mat och sjöng kareoke ;)
Sen sov vi i en husvagn och fick världens sovmorgon!



Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin

magsjuk? ;D inte bra att träffa andra barn om hon är dålig i magen ;D hii :D

2009-11-01 @ 21:17:45
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Ellinor

Låter som lilla hjärtat håller på att få tänder!Ha det gott.Kram Ellinor

2009-11-02 @ 09:34:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0