Halloj!

Tiden har verkligen gått fort! Jag har liksom inte hunnit med något känns det som... =( Men men, snart är allt klart i lägenheten. Självklart vill jag ha lite mer nya saker, man är aldrig tillräckligt nöjd, men just nu är jag nöjd med det vi har fixat =)
Håller på leta efter ett skrvbord som ska vara ca 50 cm lång.. Så vi kan gömma undan det lite. Jag kan se hur vardagsrummet ser ut när dte är klart och jag längtar!

Elsa va som sagt sjuk i veckan, men mår mycket bättre nu! Hon äter och är pigg =) Biter gärna med sina 2 små risgryn... Hon skrattar, pratar och vill stå eller sitta jämt!

I helgen har vi haft jättemysigt! Va på dop igår, innan dte va vi i centrum och kollade lite på Lindex, hittade en jättesöt jultomteklänning till Elsa, gissa vad hon ska vara på julafton ;)
Så någon dag ska vi hinna ta kort på henne och använda som julkort ;)

Sen på kvällen kom Nicke och Denice på middag, vi bjöd på bruchetta till förrätt, höstgryta(som by the way hade stått och godat till sig hela dagen på spisen) som varmrätt, och kladdkaka(eftersom det va kladdkakans dag igår) till efterrätt. Sen senare åt vi pepparkakor med ädelost och drack den nya glöggen..
De åkte vid 1 tror jag, då sov nästan jag och Totte.

I veckan jobbar jag 2 dagar, sen på Tisdag är det tänkt att jag ska dra mig till gymmet och teckna avtal.. Ska bli kul att komma igång på riktigt nu, känner det, nu när jag inte klarar av nutriletten, mår verkligen pyton av den!

Hoppas alla haft en bra helg, nu ska jag spela sims :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0