VH+mysdag

Sovit sådär inatt.. så jag har vart ganska trött idag, Skrutt vakna 2 gånger och ville ha mat.

Idag har vi vart på lite äventyr, åkte tillpappas jobb och sen vidare till min gudmor o gudfar. Sen gick jag, när jag ändå va i samma område, till Gun. Hon blev jätteglad att jag kom.
När jag va liten brukade jag oftast vara hemma hos henne, istället för att vara hemma. Så en gång när jag och min lillebror hade bråkat(vilket inte va ovanligt!) Så gick jag till henne och frågade; Kan Skruttan få bli min storesyster. Skruttan var hennes hund, och jag verkligen älskade den hunden! Hon va världens snällaste hund och jag kommer aldrig någonsin glömma henne! Men hon blev min "storasyster" och jag va oftast där och bara umgicks med henne.
Gun och hennes dotter Lotta kan berätta massor om mig, händelser som jag glömt. De har kännt mig i många år!

Sen åkte vi hem, Skrutt sov jättelänge och vakna runt 16tiden! Jag försökte sova men kunde inte och Totte drog till centrum för att tippa och få lite egentid.

Amningen går sådär, hon får snutta innan hon får ersättning och ibland efter till och med!

Ikväll är det Greys, får se om jag orkar att se det, annars blir det på söndag. Totte jobbar ändå, usch =/ kommer vara så nervös att vara ensam med Elsa. Som tur ska mamma och jag träffas.

Kollade igenom lite bilder idag, tycker fortfarande att det är helt sjukt att jag fått barn! Är så lycklig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0