Dagen

Usch o tvi på den här dagen! Eller ja, lite av den har ju faktiskt vart trevlig! Fikat med Berit självklart!

Men sen fick jag reda på att pappa fått åka in till Huddinge sjukhus akut för han skurit sig riktigt ordentligt på 3 fingrar. Så när jag senast hörde från honom va han fortfarande inne och väntade på röntgen för de skulle se så inte fler senor hade gått av. =/ Ja, det va inge rolig grej att höra direkt!

Har iallafall börjat planera hur jag vill ha det på balkongen, för vi har äntligen blivit av med "gräsmattan" som alla klagade på! Vill egentligen ha trägolv där, men det är sååå dyrt!


Sen har jag hittat en jättefin hylla jag vill ha där


Sen lite smått;



Sen har jag börjat titta på en klänning till namngivelsecermonin =) haha jag vet, jag är ute i good tid! Men jag tycker om planering =)
Vet inte vilken jag ska ta, kanske några råd?

1.                                                               2.



  3.                                                                      4.


Nu blev det ganska långt inlägg, eller mja skrev inte så mkt. Får se vad som hände ikväll, ska iaf pussa massor på min familj!





Kommentarer
maria

Hej gumman! Jag tycker klänning nr 4/kram maria FT

hälsa familjen.

2009-05-21 @ 14:59:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0