Skrutt mår ...

Skrutt mår bra, hon blev jättepigg lite senare igår, så jag kunde sova gott =) Men sen på morgonen har inget vart bra! Hon vill inte att jag lämnar henne någonstanns, och jag måste verkligen städa! Klarar inte av röran, inte när man är hemma mycket och ser det! Det har vart jobbigt hela morgonen, eftersom hon gråtit jättemycket! Och jag vill inte mata henne för fort heller, men hungrig borde hon inte vara tycker jag, eller så är det jag som inte har tillräckligt med mjölk för hon har fått snutta så mkt hon vill! Men nu verkar hon trött, hoppas jag! För jag har inte borstat tänderna än!

Känner att jag måste komma hemmifrån någon dag! Totte får ta henne. För jag måste få komma ut, och bara slappna av helt! Så vi får se när det blir....

Ikväll ska Totte på middag på söder typ, med Nicke, hoppas det inte blir allför sent, för vi har verkligen inte hunnit prata ordentligt på hela veckan! Jag har åkt tidigt på morgonen och han kommit hem sent på kvällen. Har saknat honom så otroligt! Men nästa vecka jobbar han dag, så det är skönt!

Och snart ska jag träffa de andra mammorna med deras Skruttar! Ska bli kul, men vi hörs! Lägger in bilderna från skansen och ikväll lite senare.


Kommentarer
Nadja

de är kämpigt när man inte hinner med sig själv när bebis vill ha uppmärksamhet konstant.. har sånna dagar vi med!

2009-05-15 @ 17:12:32
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Madde

I början så får du nästan prova med ersättning efter varje gång hon har ammat också för att se om hon verkligen är mätt. Är en väldans bök eftersom mjölken måste "fatta" att den ska blir mycket mer så svårt att veta om barnet får i sig tillräckligt. Jag erbjuder fortfarande william flaska ibland om jag är osäker. Dock så brukar jag ha lite pumpat klart som igår fick jag ut hela 70ml efter han hade ätit men det gick åt senare på kvällen ist. Så är väldigt olika. Kramar.

2009-05-15 @ 19:50:51
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0