Future Teens + kaffebryggarn går varm!

Natten har vart sådär, Skrutt har väl drömt mardrömmar, kan de göra det så tidigt? Så efter det hon fick mat vid halv 2, så somnade hon jättebra, men efter 5minuter blir hon orolig, men hon vaknar inte! Så hon ligger och låter i sömnen, låter som hon har mardrömmar. Så då blev det att försöka lugna ner henne och försöka somna om, men så hände samma sak!

Idag va vi, jag och Skrutt på Future teens och hälsade på, fick en jättesöt body =) Sen satt vi och snackade, jättetrevligt!
Efter det gick jag, Stephanie och Sofie med sin Adiran som föddes på valborg, till centrum och jag köpte 2 st amningsbh:ar, som sagt, jag ger inte upp! Så nu ska Skrutt få snutta så ofta hon vill när vi är hemma. Är inte redo mentalt att amma ute än bland folk. Men det kommer väl det med =)

Sen kom Berit hem till oss och fikade, alltid llika kul, ska bli jättekul att ta med Elsa till henne och hennes katter nästa gång och se hur de reagerar! Haha! Senare efter Berit hade gått kom Tottes faster och kusin och hälsade. Så kaffebryggarn har gått varm idag med. Får se hur det blir mer i veckan, vet att vi kommer få besök på Torsdag av Micke och Hannah och på Fredag kanske min farmor kommer och hon har inte ens sett Elsa än, inte ens på foto, så jag måste komma ihåg att ringa henne senare.

Imorgon ska jag försöka ta mig till Västerhaninge, ska besöka pappas jobb, se om min gudmor har tid och sen kanske träffa en gammal klasskompis från låg och mellanstadiet som fick en son i mars. Ja så hela dagen kommer vara fullbokad! Shit! Men jag trivs med det, vill ha saker att göra hela tiden, det mår jag faktiskt bra av just nu, slipper tänka så mycket på amningen, och jag blir mer avslappnad.
Ja det där med amningen, ger det en chans till, sen kommer jag verkligen inte satsa med, hon kommer få snutta som förrut, men kommer få ersättning som grund!
Som Berit sa idag; Det är som ett ont hjul, man måste vara avslappnad för att amningen ska fungera men om den inte gör det så blir man bara uppstressad och då funkar amningen bara sämre.

Men tack för alla kommentarer, försöker verkligen ta åt mig av era råd =)

Ikväll ska vi bara mysa, Totte ska se på fotboll, så det blir nog jag och Skrutt som får mysa lite extra, älskar det verkligen, speciellt när hon ska ligga på en och mysa sig in i halsen.
Jag kan inte vara mer lycklig! Älskar verkligen henne av allt!







Kommentarer
Mormor

Underbara barnbarn och Ni underbara föräldrar.

Hoppas att dagarna går bra

kramis

2009-05-06 @ 07:53:28
Ellinor

Tack snälla ni att ni kom och visade upp lilla Elsa,hon är underbar och ni är jättefina föräldrar!Var rädda om er,kram Ellinor

2009-05-06 @ 13:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0