=/

Jag känner mig som ett vrak! Känns som hela min kropp ramlat i en grop och inte kommer upp igen! Det är hemskt. Jag orkar inte mer, hur mycket jag än sover så vaknar jag helt slut, även fast jag sovit jättebra!
Jag orkar inte mer. Vet inte varför jag känner så här. Men jag känner mig så misslyckad!

Jag trivs inte längre i lägenheten, vill flytta! Jag ser bara alla fel, jag ser inte längre det jag älskar med den här lägenheten. Jag vill ha nytt! Jag vill resa. Jag vill komma bort och bara kunna slappna av!
Jag känner mig så fast!

Jag saknar egentid med Totte, kunna sitta o prata. För det behövs verkligen! Jag behöver få snosa honom i nacken.

Jag vill bara må bra!


Kommentarer
Anonym

tror det kallas förlossningsdepression

2009-05-24 @ 22:05:44
Tess

Ta kontakt med BVC snarast vännen o se till att få en samtalskontakt. Jag misstänker att du kanske har en liten förlossningsdepression. Se till att ring de innan det känns värre. Hoppas det blir bättre. Kramar

2009-05-24 @ 22:41:05
URL: http://tessalonka.blogg.se/
Mamma

Håller med Tess, självklart ställer jag upp för dig och hjälper dig. Du vet att jag har sagt att jag kan ta Elsa så att du får egen tid med totte. Men då måste du släppa henne. Jag fixar det lovar. Det viktiga är att du mår bra gumman.

2009-05-25 @ 07:37:56
malin

Äh, dåliga dagar kan alla ha!

Tycker du verkar göra ett superbra jobb som Elsas mamma och att du även tänker på att prioritera dig själv och din egentid, låter ju som en superidé att låta mormor låna elsa ibland! =) KRAM!

2009-05-25 @ 21:04:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0