BVC+Spray!

Vilken väckarklocka vi har! Elsa väckte oss 5 minuter innan vi skulle upp! Då va hon hungrig och ville ha mat!
Vid halv 10 va vi på BVC, Skrutt hade växt 1 cm och gått upp nästan 200 gram! Sen pratade vi lite om en nässpray som driver ut mjölken, om man typ har mjölkstockning, men jag ha r hört att den kan hjälpa till att få igång mjölkproduktionen lite =) Så det fick jag utskrivet, har bara sprayat 2 gånger är , så länge så vi får se hur det går =)
Totte och jag kom hem o åt lunch, sen drog han till jobbet och Elsa o jag sov i 1 timme innan vi skulle till Berit.
Elsa fick en jättefin napphållare, Bon Jovis märke, en dreggelhakklapp och en jättefin mössa! Sen fotade Berit henne massa! Nu ligger hon på min mage o sover, lyfter huvudet lite ibland och sen dimper det ner lika fort! Ja det måste verkligen vart jobbigt att sitta i en babysitter och höra mig o Berit prata! Haha!

Ikväll ska jag hinna massa! Äta middag, fixa mat tills imorgon innan skansen och packa ihop det vi ska ha med oss. Sen ta reda på när alla åker, ska åka med Marie och de andra =) Ska bli sååå kul!

Ska vila lite nu, innan hon vaknar, eller jag kanske borde steka kycklingen?



Kommentarer
Madde

Har du ammat efter att du har sprayat eller pumpar du? :) Hoppas de hjälper för dig.

2009-05-13 @ 16:26:39
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Madde

Oki ja jag har ingen aning hur länge man måste ha hållt på men vad jag fick höra av min släkting så skulle det börja hjälpa på en gång.

Kramar.

2009-05-13 @ 21:00:14
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Cassandra, Josefins mamma

V kul att hon går upp så bra :) adda mig på msn :)

[email protected] ;)

ses imorn

2009-05-13 @ 21:27:09
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Madde

Ja jag har då ingen aning. :)



När William är mätt så släpper han taget och vill liksom inte ta tag mer och när han ätit ur flaska och är mätt så försöker han få bort huvudet eller peta ut den med tungan. :P Eller så somnar han hehe. :)

2009-05-13 @ 21:56:30
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0