090524

BVC-besöket i fredags gick bra, Elsa vägde 3550 o va 54 cm =) Så hon växer som hon ska.

Sen åkte vi ut till landet och åt hamburgare. Kvällen va jättelugn fram till 9-tiden ungefär, då Skrutt fick jätteont i magen =/ Det va jättejobbigt att höra hur ont hon hade och inte kunna göra något! Så hon höll på i ungefär 30 minuter innan hon fick ut något =/ Sen sov hon jättebra den natten!
I Lördags tog vi också lugnt, åkte en snabbis till Willys o handla, sen kom min mamma o pappa på besök. Sen hände samma sak som kvällen innan, JÄTTEJOBBIGT! Hon bara grät o grät, visste inte vad vi skulle göra, så vi ringde sjukvårdsupplysningen som sa att vi skulle ta olivolja i ersättningen. Så vi får hoppas att det blir bättre =/
För imorse va det samma visa igen. Tycker så synd om henne när hon bara gråter!
Så nu får jag forsätta pumpa ut, så hoon får i sig lite bröstmjölk ändå..

Jag hade bestämt mig att sluta helt, eftersom jag mådde så jäkla dåligt av att bara få ut 10 ml varje gång! Men nu när hon har så ont så måste jag nog!

Ikväll blir det nog också att ta det lugnt, Totte jobbar 7-15 hela veckan, så jag får ta Elsa på nätterna...

BTW Jag älskar min mobil!
  



Kommentarer
Tess

Testa att ge henne sempers magdroppar varje dag. Man ger 5 drp på morgonen varje dag. Finns att köpa på apoteket, de är verkligen att rekommendera. Hoppas det blir bättre med skrutt. Kram

2009-05-24 @ 13:41:46
URL: http://tessalonka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0