090521

Måste hitta en ljus klädsel till på tisdag då vi ska på begravning. Jag hatar att gå på begravningar, men jag vill ändå gå dit för att hedra TIM.

Men som sagt, vad ska jag ha på mig, kan direkt inte ha nåt sen förrut. suck =(
Funderar på 4:an i det tidigare inlägget, s¨jag hoppas den ska finnas på HM, för att beställa hinner jag inte, för den kommer inte hinna komma.

Idag va jag i VH, träffade en gammal klasskompis, från mellanstadiet, som fick barn i mars, jättesöt kille! Haha kanske hittat en man till Elsa ;)? You´ll never know.. 

Ikväll ska Tottes kompisar komma o kolla på fotboll, just nu är hans gamla jobbarkompis här med sin tjej... de är nere och fixar fram en cykel från källarn
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0