090520

Nu börjar allt igen, fick min första tid på MR, efter 9 månader! Jag är störtnervös!
Den 4 Juni, ska jag sätta mina fötter på Central Röntgen på Karolinska Univeristetssjukhus i Solna, för första gången på länge, jag vill faktiskt inte. Men jag måste, för att slippa oroa mig.
Trodde inte jag skulle få tid så fort! Ringde i måndags och fick kallelsen igår! Det va typ som hon skickade den precis efter jag hade ringt!

Nu är det massor som måste fixas innan, måste köpa plastpiercing, till mina piercingar och det har de bara på ett ställe, vad jag vet! Sen fixa barnvakt till Elsa, eftersom Totte jobbar 8-16 den dagen och jag ska vara där 15:20

Ja, vi får se hur allt löser sig. Idag ska jag ta en prommix till centrum, handla fikabröd och sen kommer Berit. Tudeloo



Kommentarer
Marie Nellie´s Mamma

jag kan allt vara barnvakt :D

2009-05-20 @ 15:39:48
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0