Vi har bestämt oss...

Kan säga redan nu då det är folk som undrat om de får besöka mig på BB att jag inte vill ha något som helst besök alls.
Jag har valt detta för att jag vill vara ifred med Totte och Skrutt de första dagarna, för att komma in lite i mammarollen och låta mig och Skrutt få vila upp oss utan några som helst måsten. Det är inget jag valt för att vara elakt utan bara för att tänka på vårt egna bästa. En förlossning är faktiskt inte det lättaste man går igenom och det är både jobbigt psykiskt och fysiskt, så jag hoppas verkligen ni förstår mitt och Tottes beslut.

Självklart är folk välkomna (med fika) när vi har kommit hem och kommit iordning, och självklart kommer vi ringa de viktigaste personerna när allt är klart(jag ska inte ens behöva berätta vilka de är) och sen får de föra nyheten vidare.

Om Du/Ni har några synpunkter om detta får ni givetvis kommentera detta inlägg, jag kommer svara så gott jag kan,


Kommentarer
Ellinor

Bra tänk!Kram Ellinor

2009-04-01 @ 09:42:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0