Svimma?

Va hos barnmorskan igår, hoppas det va sista gången jag träffade henne! Nästa gång ska vi träffa en annan, så jag hoppas hon är trevligare.. Men sf-måttet låg på 31 och mitt järnvärde va på 120, förstår inte hur med tanke på hur dålig jag har vart på att äta tabletterna! Och jag fick ju rätt när det gällde UVI, Ingen som helst bakterie där! haha!
Sen pratade vi lite om föräldrakursen som vi va på och att vi tyckte att den va så onödig! Men hon brydde sig inte..
Fick också reda på om jag går över kommer hon födas senast 3-10 maj, det är jättelångt dit ju! Men men =)

Idag är jag helt slut, sover dåligt på nätterna, och vaknar tidigt och kan inte somna om och fåglarna utanför gör inte saken lättare! Vi gick upp det till Centrum där vi skulle handla det sista till Annett, som fyller år imorgon. Stod inne på Hemtex o får världens yrsel! Det va länge sen det hände, men när jag började gå blev det lugnare men fanns kvar, vi gick in till Sabis för att handla en sak till och där i kassan höll jag på svimma så Totte fick ta mitt kort o betala.. mådde super illa och ville bara lägga mig ner på golvet. Illamåendet är fortfarande kvar och jag är dötrött! Höll på somna hemma hos Anette o Matte när vi va och lämna presenterna.

Ska försöka sova lite, för jag måste vara pigg ikväll när grabbsen kommer och kollar på fotboll =) Totte har fått lov att dricka några öl, men bara om jag fick cola =P

När tror du hon föds? Skriv namn+datum så fixar jag en lista. Enligt senast mens är hon beräknad till 12/4 och UL 19/4.


Kommentarer
Madde

Jag vill gissa jag gissar på min egen födelsedag. :D 29e april. ;)



Hehe ja men det är verkligen helt knäppt jag kände bara för att lägga mig och gråta typ och jag har aldrig kännt så förut snacka om hormoner då liksom hehe. :)

Kramar.

2009-03-28 @ 17:47:29
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Totte

Jag tror och hoppas på 22/4

Puss

2009-03-28 @ 18:16:54
Mamma

Tror på den 15 april

2009-03-28 @ 21:08:26
Kerstin o Thore

Vi tror 17/4

2009-03-30 @ 19:42:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0