ONT!

Hatar att vakna tidigt och vara pigg! För jag vill verkligen somna om! Men det går inte. haha.

Vaknade imorse när Tottes klocka börja ringa och kunde inte somna om, så jag har legat framför datorn tills nu, ska upp om typ 20 minuter och fixa mig innan jag ska möta Stephanie. Vi ska till föräldragruppen idag igen. Får se vad vi hittar på, kanske skulle se på en film, funderar på om jag ska sy lite. har inte bestämt mig ännu.

Har sovit så där halvbra inatt, antagligen förvärkar! Speciellt nu på morgonen va de som jobbigast. Skrutt har vart ganska lugn de senaste dagarna, hon har väl inte lika mycket plats som tidigare =P men ibland så känner jag henne, eller oftast när jag sitter och pysslar har hon vart igång, haha!

Men det är inte lång tid kvar! Gick in i v 34 igår(33+1 idag) och det är helt sjukt va tiden har gått! Jag längtar mer och mer för varje dag, men det börjar bli pirrigt nu =) Lite smånervös börjar jag bli.

Nej men nu ska jag börja lite smått att fixa, kanske ställa mig i en varm dusch för att bli av med det ryggonda?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0