Ljuspunkt!

Efter en dag som denna är jag faktiskt glad! Jag är lyckligt lottad som har så många som bryr sig om mig.. som inte lämnar mig i sticket, som tar emot allt jag har att säga utan att de behöver det...Utan de skulle jag aldrig ha klarat av min dag..

Totte har varit helt underbar idag, inte suckat(som han brukar göra) när jag frågat om han har sett mina saker, hjälpt mig att leta, tröstat mig när jag gråtit. Han hjälper mig så mycket mer än vad han behöver.. han är min prins!

Mamma har hjälpt mig genom att ringa runt på FK och bett om hjälp där, på hennes arbetstid, hon har tagit sig tid att lyssna på mitt gnäll, fast hon själv har så mycket att tänka på!

Sen träffade jag Kerstin, min faster på vårdcentralen idag när jag va och lämnade blodprov och hon skulle snoka lite på jobbet för att se om papprerna kommit..

Sen är det massa andra personer, som jag inte pratat med idag som hjälper mig med massor... som jag aldrig skulle vilja bli av med! =) De vet vilka de är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0