Ljusparty!

Har vart vaken sen 8 imorse, haha har verkligen blivit morgonpigg, men det kanske är något bra?
Gick upp vid 10 när Totte hade åkt till jobbet och började plocka och diska från igår, då Stephanine kom på besök =)
Hon är verkligen rolig o det känns som vi 2 har kännt varandra i 100 år! Haha, det är helt sjukt att man kan komma så nära på så kort tid.....

Men åter till idag, började att baka citronpaj och klumpig som jag är glömde jag halvt som halvt bort den i ugnen så citrongeggan blev lite bränd, så fort upp till Berit där jag fick låna 2 ägg och sen hem och fixa maräng och ha över, Den blev faktiskt jättegod!
Vid 13-tiden kom Marie som skulle hålla i partyt, vi ställde upp de grejjerna hon hade med sig och fixade, sen vid 14 började alla komma. Vi höll på i ca 1 ½ timme, fikade och stojjade, sniffade på ljus och så. Jag kunde såklart inte hålla mig utan köpte 24 ljus, i 2 olika dofter... Ville ha en annan sak, men den får vänta lite. Kanske jag har tur att jag får den av någon ;) Men Marie va jätteduktig, och det va hennes första gång!

Sen gick alla och jag blev själv, plockade lite, men sen blev jag så trött att jag gick o la mig i sängen och kollade på Bert den siste oskulden, haha den är så bra!

Nu väntar jag bara på att Totte ska komma, han skulle hämta Robin på hans jobb, och sen komma hem.


Skrutt har vart igång nästan hela kvällen, känns jättemysigt när hon rör på sig! Verkligen älskar det! Så om 4 dagar får vi se henne igen!


Kommentarer
Anonym

Tack för ett fint ljusparty, kul att göra något annat. Marie var jätteduktigt för att aldrig ha kört detta tidigare. Skulle själv varit jättenervös.

kram

Mamsen

2009-03-15 @ 19:22:56
Marie Nellie´s Mamma

hehe tack tack :D



ja har två ljuspartyn på gång :D

2009-03-15 @ 22:24:10
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Anonym

Tack för igår,det var skoj att göra av med lite pengarS.Kul att se dej så fräsch fast du är så långt gången i graviditeten/Kram Ellinor

2009-03-16 @ 10:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0