Hemma dag

Har varit hemma idag, Stephanie skulle inte komma till föräldragruppen, så då blev det att jag tog sovmorgon och låg kva i sängen till 11 tror jag :) Totte jobbar ju kväll så det är mysigt att få ligga kvar och sträcka på sig.

Men vi åt frukost, tog det lugnt, sen åkte jag med honom till Handens sjukhus där han släppte av mig o jag gick och lämna min urinodling... Sen tog jag en promenad till Sabis och handla mjölk, fil, äpple och lite choklad till mig ;) Tänkte bara ta det lugnt idag, för jag är helt slut! Satte på 2 koppar kaffe till mig och satte mig isoffan och läste och åt lite choklad till kaffet, sen började jag såklart må illa, fast jag bara ätit någon enstaka bit haha!

Får se om det blir något bad sen ikväll, har fått någon grej om att bada jämt! Men jag kan bara ligga i typ 15-30 minuter, sen tröttnar jag! Men de minuterna är jättesköna att bara få slappna av i det varma badet, Skrutt verkar gilla det med eftersom hon oftast går igång och rör på sig massor då :) Men hon har faktiskt varit jättesnäll på nätterna nu, hon sover nog också, men brukar vakna till när jag varit på toa, då sträcker hon på sig lite och sen är det lugnt igen. Men jag längtar bara som satan efter henne! Vill ha April nu helst, även fast det inte är många dagar kvar.... 14 dagar kvar tills ny månad, sen är det bara 19 dagar kvar, får se om hon är lika duktig som jag och kommer när hon ska eller är seg som Totte.. Vilket jag inte hoppas eftersom han var 3 v sen. Haha Men jag kan fortfarande ibland inte fatta att det är något i min mage som lever.. Det ligger där inne och bara är.. väntar på att få komma ut.. Det är helt sjukt!
Älskar att gå och klappa på min egna mage.. haha det är bara jag som får göra det, och Totte :) För det är våran mage

Nej men nu ska jag lägga mig i soffan, lyssna lite på Schlagerkanalen på boxern, och kanske dricka lite saft, som jag har bytt ut mot vatten eftersom jag mår illa varje gång jag dricker :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0