Helgen

Träffade Jennifer igår, vi åkte till Farsta och kollade runt lite, skulle fikat men det va ju helt fullproppat men människor, så det blev en glass på donken och sen färdtjänst hem till mig. Helt sjukt egentligen att Jennifer inte vart hemma hos mig o Totte än och ändå har vi bott här mer än 1 år. Men när vi kom så tittade vi lite på fotboll, sen satte jag igång med maten; Tacos, Jättegott va det. Tottes kompis Robin va här med och käka. Efter det tog jag och Jennifer några kort på oss, haha =) (de kommer nog när jag får de av henne)  och efter det blev det spel; Finans, jättekul! Robin vann fast han hade vart tvungen att låna 17 miljoner gånger, jag kom 2:a, lånade aldrig =P Men vi hade jättekul! Vid halv 11 ringde Jennifer sin taxi och den skulle komma 23:10! Så vi väntade och sen följde vi henne ut.

Sen somna både jag och Totte =)

Idag ska vi bara ta det lugnt, titta på Tre kronor och mysa, sen senare blir det tvättstuga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0