Föräldragrupp+Ikea

Sov jättedåligt inatt, men men... Vaknade runt halv 9 och låg och drog mig till 9, sen drog jag till Föräldragruppen och åt frukost med resten där =) Sen så pysslade jag o Stephanie lite tills Totte kom och hämta för mig för tur till Ikea.

Skulle bara köpa en tavla + lite smågrejs men det slutade med att det blev spjälsäng, madrass, lakan, påslaka, täcke o kudde + ett spjällsängsskydd! Så nu är allt det klart. Sen köpte vi också en hylla till sovrummet och en pajform.
Vi skulle köpt en tårtspade, men det hitta vi inte + ett skohorn, men det missa vi.

När vi kommit hem, kom Anette upp och hjälpte mig med lite papper från FK som skulle fyllas i, som hon sen tog till jobbet, skönt att ha det fixat, men så fick jag veta att jag typ "fått avslag" på havandeskapspenningen, utan att själv fått reda på det, JÄTTEKUL?! Nej inte direkt. Blir så trött på FK, de har gett mig avslag för att de tappat bort ett papper. Jättebesviken. Men jag hoppas det kommer lösa sig.

Ska äta middag snart, blir någon gryta Anette gjort som vi får =) orkar inte laga mat idag.

Kan typ inte gå längre utan att få så ont i benen, känner verkligen av bäckenuppluckringen + klämd nerv nu, börjar nästan gråta varje gång det gör ont. =(
Men jag får ta det lugnt helt enkelt, inga långa promenader blir det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0