Bröllop ;)

Sov någolunda bra inatt faktiskt, vaknade bara 3 gånger av att jag behövde byta sovställning.. men jag orkade inte gå upp på toa, så imorse vart det bråttom =P Sov faktiskt till kvart i 10(9) och sen tittade vi på sista avsnittet av Tre kronor =( vad ska jag nu titta på, jo Sunes jul, haha, vi har typ 15 avsnitt kvar tror jag, men de är så korta, 10 minuter st bara =/

Idag ska vi tvätta, annars blir det nog lungt, vi tittar på "Vårt bröllop i era händer"  Där Tottes gamla klasskompis är med, GUD va sugen jag är på att gifta mig =) Jag har redan planer på hur jag vill ha det och vart.. men det är hemligt än så länge... men jag har allt ritat i huvudet, så det är bara 1 sak som saknas.. Haha nej det är ingen pik till Totte ;)

I helgen har mina tankar mest vart hos Tim och hans familj. Jag känner de inte så väl, men har träffat allihopp och har nog aldrig träffat på något starkare än den familjen. Tim är en alldeles speciell person! Han har satt starkt intryck i mig
Nu väntar vi bara på att ett mirakel ska ske! http://timpa.blogg.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0