Blä är det rätta ordet!

Har haft en ganska jobbig natt med förvärkar.. De började ganska lätt igårkväll, men så vakna jag inatt av att det gjorde hemskt ont! Mådde dessutom jätteilla, men som tur spydde jag inte.. Men jag ringde in till förlossningen för säkerhetsskull och hon jag prata med va jättetrevlig och jag fick förklara hur jag kände, Hon trodde på förvärkar, och ville att jag skulle ta 2 alvedon och försöka sova, gjorde det, men tack vare en kudde som jag la under ryggen. Det hjälpte lite, så jag kunde somna. Vakna sen varannan timme och varje gång jag rörde mig så högg det till inedre magen, riktigt jobbigt va det. Sen när jag vakna sista gången runt 8 hade jag fortfarande ont, men inte lika mycket.

Gick upp och en vidare till Future Teens och spelade guitar hero med Jim som Rockade fett! jag klarade mig ganska bra på medium för första gången ;)

Efter det gick jag och Stephanie till centrum och åt donkenglass och tittade lite i affärer, jag handla lite; banan, lite godis, en mjölk till haha! Och nu sitter jag här, ska sätta mig i soffan och mysa lite med min bok.. kanske lite schlagermusik till ;)

Kan också officielt säga att jag nu är sjukskriven! Så himla skönt! Kommer få min första utbetalning den här månaden och sista nästa, men det kändes bra att få veta att det blir lite extra pengar i kassan, så nu har jag råd att köpa nya skor bla...


Kommentarer
Madde

Hehe jo har hört talas om den där också men fasiken jag hatar ingefära. :P Så den får komma som sista val hehe har även hört att torkad basilika som man gör som te och sen har man i kanel i det kan funka. Jag provar det här först så får jag se sen hehe. :P

Kram.

2009-03-18 @ 17:16:58
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0