mellaninlägg med bilder

Ja, det blev ingen myskväll, det va fotboll på tv och jag hamnade framför The Sims 3, sen innan fotbollen ens börjat ville Totte gå o lägga sig.. så det va den myskvällen.
Nu ligger både Elsa och Totte och sover i den stora sängen, så någon bra sömn inatt kommer det nog inte bli. Kan inte riktigt slappna av när hon ligger emellan oss. Men men, vad ska man göra?!

Imorgon ska jag nog träffa min favvotjockis! Hon och Danne kommer hit o käkar pizza och tittar på fotboll med mig och Totte! Så mysigt, för jag har verkligen saknat henne! Snart kommer vi träffas varje dag typ! Haha eftersom då får båda åka gratis buss =)

Aja, ska nog fixa mig inför sovning.

Bjuder på lite bilder från midsommar (lite sent, jag vet)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0