Ikea+morfar

Idag somna min morfar in, fy fan! Jag vet inte vad jag ska känna alls! Jag känner mig bara tom! Jag hade inte träffat honom på kanske 3 år! Gud va jag saknar honom!
Jag försöker minnas honom som frisk, hans gamla jag! Men jag minns inte, vilket gör mig så jäkla ledsen!


Det blev iaf lite av det vi behövde på Ikea, jag vill ju helst ha massa mer, men vem fan har råd med det ;) och plats dessutom! Men vi köpte skålar till Elsa, en stol till henne, så nu har vi en =) sen blev det lite småsaker..


Kommentarer
Kicki

Beklagar verkligen att morfar somnat in. Tänker på Er och din mamma. Synd att hon inte kan komma på lördag. Men jag och hon ska ut senare o festa....hon behöver det, tycker jag. Ni är så välkomna på lördag...Kram

2009-06-30 @ 22:34:19
URL: http://kilden.blogg.se/
Marie Nellie´s Mamma

hihi ja, ja skulle verkligen vilja åka dit och kolla :)

2009-07-01 @ 13:29:37
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0