090626

Min favorittjockis och Danne har precis gått. Vi har tittat på fotboll och käkat pizza!
Jag har skrattat så mycket! Stephanine är så jäkla rolig! Kan säga saker som ingen förstår!

Men annars idag har vi bara tagit det lugnt, träffade mamma och gick en snabbis till Centrum, handlade present till Kicki(ja, jag vet att du inte tycker att jag ska köpa, men nu blev det så! Den är inslagen och betald!)
Sen åkte mamma och jag till Maxi och jag handlade det som behövdes till pizzan och mer ersättning till Elsa.. Gud va hon äter! uppe i 2 dl per måltid, med 3½-4 timmars mellanrum, ibland mindre.. =/ Men men bara hon är nöjd så...

Längtar så oerhört tills vi börjar med gröt. Såg på planering för mammagruppen att vi skulle börja i augusti, den 17 tror jag, står det iaf på schemat! =)

Imorgon gäller det! Då ska vi ut och mysa!


Kommentarer
Kicki

Men snälla, va har jag sagt...ha ha ;P

Men ni är så välkomna på lördag...hoppas bara vädret håller i sig...Kram

2009-06-29 @ 22:30:25
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0