090621

Hemma från landet. Det har vart jättemysigt! Vi kom tid i torsdags och då började vi med att äta sen gå ner till dansbanan för att fixa midsommarstången, jag satt mest och glodde. Elsa sov.
Sen gick Totte och jag o la oss ganska tidigt. Totte sov skitdåligt pga myror i sängen, jag sov däremot jättebra!
Midsommarafton kom och vi va väl nästan 20 pers som åt och drack tillsammans. Totte tog hand om Elsa så jag kunde slappna av och dricka lite vin o grogg =) Det kändes faktiskt jättbra! Hade jättekul med alla andra och för en gångs skull satt jag uppe länge! Medans Totte gick och la sig. Det brukar vara tvärtom....
Vaknade bakis dagen efter. Sov jättbra medans Totte hade hat myrkrig plus att jag tagit större delen av sängen =)
Vi va jättetrötta, så vi sov en stund på dagen, medans Anett o Ammi passade Elsa. Det va jätteskönt!!
en på kvällen åt vi rester från gårdagen och drack citronvin, yum!
Gick och la mig tidigt, och vakna 4 och 6 för att Elsa vaknade,... suck!

Men men nu sover Skrutt

Man märker verkligen hur de växer och förändras. Nu är hon mer vaken och ska underhållas! Hon följer mer med blicken och ler och pratar massor! Sen kan hon faktiskt stå om man håller i henne, hon har jättestarka ben, men med tanke på hur mycket hon sparkas och rör på sig så förstår jag det =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0