090614

Här sitter jag helt slut i kroppen, även fast jag sovit hela natten! Ja, Elsa sov 8 timmar inatt igen, vet inte hur hon lyckades med tanke på att hon sov hela dagen, nästan! Fick väcka henne för att ge henne mat! Men nu är hon vaken.
Jag har blivit sjuk, har ont i halsen och är snorig! =/ Jättejobbigt med tanke på att jag hade velat städa här hemma... får panik!

Annars mår jag bra... Totte och jag låg och prata jättelänge igår, jag fick ur mig nästan allt jag kände och varför. Så det va jätteskönt! Ska ringa Stena imorgon och se om det finns någon 3a ledig, eller så blir det att fixa här hemma. Jag vill göra om.. ta bort saker, köpa nya.. men allt kostar =/

Nej men nu ska jag dricka te, mysa in mig i soffan. Vet att jag lovade bilder, men det blev faktiskt inga, får vänta på att Jennifer skickar =P


Kommentarer
Nellie´s Mamma

jaa, jonas jobbar kväll hela veckan så ja kommer garanterat vilja vara med nån varje dag :P

2009-06-14 @ 17:32:39
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0