090611

 Idag har vi bara myst Elsa och jag. Vid halv3 drog vi till MVC på mammagruppen, där vi fick lära oss att massera. Det va jättekul! Elsa verkade gilla det :) För nu sover hon som en stock och har gjort det sen 17tiden. Ganska skönt, för jag har hunnit laga en jättegod middag till mig :) Pasta, med pasta sås, hade i korv, paprika champinjoner och broccoli. För nu gäller det! Ska börja äta nyttig, skippade faktiskt nåt att äta till, när jag och Tiina från mammagruppen fikade idag.

Vägde och mätte Skrutt, gud va hon har vuxit! hon vägde 4020 g och va 57 cm...! Det är jättemycket! Min lilla bäbis växer så det knakar...! Träffade en mamma på väg ut, hennes son va 15 dagar, guud va liten! Har Elsa vart så liten?! Haha och ändå är hon bara 7 v!

Köpte en kjol till mig idag från Gina =)Jättefin..

Nu har jag kommit in i en period där jag mår jättebra!  Kanske för att jag verkligen bestämt mig för att gå ner i vikt, allt går bra med Elsa och jag får verkligen uppiggande kommentarer, som gör en jätteglad!
Sen har jag ju Totte som stöttar mig genom allt! Hur skulle jag klara mig utan honom!?

Kanske borde göra någon nytta nu när hon sover, eller inte!? Haha, jag ska bara njuta!

Tudeloo



Kommentarer
Mamma

Ta vara på dina stunder du har ensam, dom är så viktiga. Du är jätteduktigt.

Jag älskar dig stumpan.



kramis

2009-06-12 @ 01:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0