090609

Frisk, vilket nästan va helt självklart! Blev lite småsur över planeringen. Hade läkartid 10:15 och eftersom jag inte hade fått någon kallelse till lungröntgnen tog jag med Elsa som sällskap (vilket sällskap va?) Eftersom jag hatar att åka själv på sånt här. Men när jag satt där och väntade på att komma in till läkarn så kom sköterskan fram o fråga om jag hade vart på lungröntgen, ehh nä... Så det blev att åka upp dit och vänta minst 30 minuter för att få komma in! Som tur somnade Skrutt om, så under tiden de tog rekordmånga bilder (4st, brukar vanligtvis vara 2) sov hon lugnt i vagnen.
Kom tillbaka till oropeden och fick vänta 5 minuter, sen fick jag komma in.
Märkte på en gång att bilderna såg bra ut, för Otte(läkarn) va så livlig o glad! Haha!
Ska tillbaka om 1 år för lungröntgen och 2 år för MR, men det blir nog en o annat läkarbesök under tiden =) Men snart är jag friskförklarad! Då ska jag fira, fira, fira!

Åkte hem, va helt slut! Sov ganska ryckigt inatt =/ Men men somna så fort jag kom hem o vakna vi 14, och då va det dags att besöka Berit. Skrutt va gnällig så vi va bara där i 1½ timme ungefär.
Vi gick o la oss på en gång o mös lite, tills båda somna =)
Nu sover hon och jag har ätit! Köttfärsås o pasta, med salladen från igår, yum! Har lite efterrätt sen, får se om jag tar den idag ;)

Fick dessutom mina skattepengar idag! Imorgon ska jag handla lite till mig! =) Behöver nya tights.. o jeans... + betala mobilräkning, biljett för Ladies night.suck! Ska försöka hinna fika med folk också! haha... jag är fikasugen! Jämt!
Sen ska vi försöka storhandla, innan löning, då alla andra gör det...



Kommentarer
Ellinor

Blev sååå glad för din skull!Kram Ellinor

2009-06-09 @ 20:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0