090608

Vilken dag! Haha, Elsa är hur snäll som helst när Totte är hemma.. hmm.. kunde till och med ligga själv i sängen och prata med sin gossehund medans jag o Totte åt lunch, sen åkte vi vidare till Tottes morfar för att hämta en klänning han specialbeställt till Skrutt. =) Jättefin va den! Bilder får komma sen, för den ligger i bilen just nu...
Sen åkte vi förbi Robins jobb, hade nästan glömt hur han såg ut! Haha så länge sen va det vi sågs..
När vi va på väg hem ringde min favorittjockis mig och bad om hjälp(hon fick inte tag i hennes sambo). Lilla Liam, i hennes mage, hade oregelbundna hjärtljud o hon va tvungen att åka in till specialmödra på Huddinge, så vi åkte å hämta henne på MVC och åkte vidare mot Huddinge. Där fick vi komma in på ett rum där ett ctg satte och vi fick lyssna på hjärtljuden i 40 minuter. Sen gjorde de ett UL för att kolla. Det såg OK ut så hon fick åka hem, som tur va! Men de kollade lite extra o såg att det va en liten kille, så alltså Elsas framtida man? haha! Jag riktigt längtar tills han kommer ut! Ska bli så kul, sen när han o Elsa kan leka tillsammans =)

Nu håller vi på laga mat =) Entecote med pommes ;) fick av Tottes morfar.. Sen bär det av igen, till skogås den här gången för att träffa Tottes faster som vill se Elsa, igen....

Men men hoppas jag hinner spela lite sen när vi kommer hem =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0