090605

Grattis lillebror som tagit studenten idag! De växer fort! För mig är han fortfarande halvmetern! Men idag såg jag faktiskt hur vuxen han blivit! Han ser verkligen vuxen ut, hur har jag kunnat missat det?! Förnekelse antagligen, slipper tänka på hur gammal jag blir! =)
Elsa har vart jätteduktig idag, flygit från famn till famn utan att säga ett ord! Underbarn eller vad?! Tycker det är skönt att hon känner sig så trygg med folk hon inte ens träffat!

Idag har hon inte sovit så mycket på dagen, så hon typ däcka nu när vi kom hem.

Jag är själv jättetrött! Får se om jag orkar vara vaken tills Totte kommer. Hade hoppats på att mitt The Sims 3 skulle ha kommit idag, istället får jag vänta tills på måndag =/










Svar till Anonym: Lägger upp en bild på en body..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0