090604

Vaknade tidigt imorse, och fixade iordning och för att åka in till mammas jobb och äta lunch. Fick paket av mitt jobb, en jättefin body! Måste påminna mig själv att skicka tackkort!  =)
Sen vart det av till Karolinska, hälsade på min gamla avdelinign Q84, nästan inga som jobbade då jag låg inne jobbade idag, vilket va trist!
Sen promenerade vi från Astrid Lindgrens barnsjukhus till sjlva Karolinska och upp till Central röntgen, där jag blev 200 kr fattigare! Fick också veta att jag har en kallese på väg för lungröntgen. Kunde de inte samlat ihop de tiderna på en o samma dag. Så nu hoppas jag att den tiden är på tisdag innan läkartiden, för jag orkar verkligen inte åka in både måndag och tisdag!

Sen åkte vi hem, blev mat på Greken, ingen av oss orkade laga nåt, så det blev Svenska spel som bjöd på kyckling sallad ;)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Njuta av det "härliga" vädret.

Imorgon tar min lillebror studenten, så jag och Elsa ska hem till mamma o pappa och fira honom


Juste! Elsa skrattade imorse! Tre st Hihi efter varandra! Lät så roligt!


Kommentarer
Anonym

för oss som inte är så insatta i allt vad baby språk heter, vad är en body?

2009-06-05 @ 10:52:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0