onödigt?!

Hemma ikväll för vi ska tvätta imorgon, och jag ska packa inför Skåne-resan. Elsas första resa! =) Den kommer bli rolig men sorglig. Ska ju på begravning den 6e, morfars =(

Vi har vart på landet, myst! =) ätit gott, Matte har fått nån baknojja, så vi fick björnbärspaj idag efter middagen.

Har direkt inte så mycket att skriva längre känns det som, känns egentligen onödigt, för jag gör ju direkt inget!

I Onsdags träffade jag Steph och 2 andra mammor, det va kul faktiskt! Vi gick runt i centrum, jag köpte par skor.
Sen är vi mest på landet och där gör vi inget faktiskt, vi sover och bara vilar ut!


Kommentarer
Anonym

Man behöver göra ingenting emellanåt, det kan få vara skönt att bara få vara.



Kramiz

2009-07-31 @ 18:00:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0