Min bebis!

Min mamma har vart här och hämtat Elsa! Det känns konstigt att det är så tyst hemma nu. Men vi har hunnit massa, stöka ner hela köket med cheescake, städat upp det =) Sen förberett allt. Kakan står i ugnen och vill inte riktigt bli klar... men vi har inte bråttom, än!

Igår kväll va Elsa jättetrött! Hon hade inte sovit på hela dagen, så vid 19tiden började hon gråta, så vi la henne i vagnen och där slockna hon och vaknade inte föräns halv 5 imorse och ville ha mat. sen somna hon om till 8! Den ungen är helt sanslös! Men jag älskar henne massor!

Ska fortsätta fixa, kanske ta mig en stänkare.



Kommentarer
Nadja

Man ska njuta när man har en bebis som sover så bra, likdant med vår tös :D

2009-07-18 @ 21:56:58
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Mormor

Tack för att vi fick låna Er solstråle igår. Livet kändes på en gång mycket lättare för stunden. Hon är underbar

2009-07-19 @ 12:35:29
Lucia

Hon är så söt gumman...!



Kram

2009-07-20 @ 14:07:42
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0