Mardrömmar

Gah! Kan inte somna om! Elsa vaknade vid 5, fick mat och somna om på en gång! Men jag kunde verkligen inte! Så nu sitter jag här! Tänker bara på en mardröm jag hade häromnatten! Det va jättelänge sen jag hade en sån liknande, trodde aldrig jag skulle drömma det igen!

Drömmen handlar om en ond och pratande katt! Jag vet, det måste låta helt korkat! Men så är det! Jag började drömma de drömmarna när jag va runt 4 år! Det är en av de mardrömmar jag minns som min första!
Jag minns att jag sov inne hos min mamma och pappa, mellan de och vaknade, eller satte mig upp i sömnen för jag hörde ljud. Nedanför sängen satt en katt, såg inte färgen, bara att de hade gula ögon som lös! (Bara nu när jag tänker på det ryser jag till!) Den bara satt där, och när jag väckt pappa var den borta. För mig va det verkligt, men egentligen en dröm. Och under flera år drömde jag om den här katten, som kunde prata! Varje natt så attakerade han mig i olika skepnader, som liknade mina egna katter, men i drömmarna visste jag att det var han!

En natt bestämde jag mig; Nu ska jag döda honom! Jag ska drömma klart drömmen och döda honom! Och det gjorde jag! Sen härom natten drömde jag om honom igen! Men det va så jäkla läskigt, för i drömmen fick jag ett sms, trodde det va från mamma men i smset stod det; Vi är tillbaka!

Fy fan!
Så fort jag tänker på det blir jag skraj! Jag är så jäkla rädd! Kan ligga på kvällarna och tänka på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0