landet

Är hemme en snabbis för att städa, tvätta och hämta nyckel till vagnsförrådet! Sen drar vi tillbaka till landet och är där tills imorgon, sen åker jag hem en snabbis, har mammahäng här, ut till landet och sen hem övermorgon =)


Vi har vart på landet sen i Söndags, jätteskönt! Vi har bara tagit det lugnt, lagt oss tidigt, ätit glss och myst...
Idag kommer också Tottes mamma och pappa dit, så då får vi flytta ut till våran vrå, som jag städade lite igår, blev jättebra! Ska försöka hitta en byrå dit, med iaf 5 lådor, så får vi 3 lådor till oss och resten till Mattes verktyg.

En sak som jag verkligen önskar mig är en litet stuga, på typ 10-15 kvadratmeter, som vi kan sätta på deras tomt, som jag själv kan inreda. Hade vart så mysigt!

Min kropp är full med myggbett ;) haha..

Men men, ska städa nu, väntar på att Bosse, fastighetsskötarn ska ringa så jag kan möta honom, och få nyckeln!



Kommentarer
Lucia

Vad kul att hänga ute på landet. Hoppas ni har det trevligt och at hand om lilla Elsa så hon inte häller får massa myggbett som mamma =)



Kram

2009-07-16 @ 22:05:46
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0