Kalas+farsta

Igår va vi på vårt första 1årskalas! Det va så kul! Elsa sov sig igenom halva, men det va ganska skönt, med tanke på innan vi gick så hade hon skrikkalas själv! Kunde inte lägga ifrån mig henne.. Vet inte vad det vad...
Men vi kom iväg och firade lilla Josefin =)

Idag har vi bara tagot det lugnt, åkte till Farsta Centrum för att handla upp vårat presentkort vi fick av Hannah o Micke, när de va här och fikade. Det va egentligen tänkt till att köpa nåt till mig och Totte, men självklart blev det kläder till Elsa, eller ja, ett par byxor som det står "Rebell" på, jättesnygg, finns en body till med en gitarr som jag också vill ha, men det får vänta! Sen köpte vi present till lilla Liam, ett svart/vit randigt set med body, byxor och mössa! Så gulligt!

Efter det åkte vi till landet, blev bjudna på lassange och jag drack faktiskt ett glas rött till det! Så jädrans gott va det!
Gick en snabbis till dansbanan för att se vad som fanns och inte fanns till namngivelsecermonin,sen förbi Kalle och beställde det som skulle drickas =) gick på lite över 1000 kr, ganska billigt med tanke på hur mycket vi får!

Just nu ligger Elsa och sover, hon vaknar väl snart, då ska hon få mat och bada =)


Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin

jätte kul att ni kunde komma :) Elsa kom på att hon skulle på kalas och skule vara snäll ;D kram

2009-07-06 @ 20:29:33
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0