3 månader

Idag är det exakt 3 månader sen jag va inne på Danderyd och hade fruktansvärda värkar! Idag är min bebis 3 månader! Gud va tiden går fort! Man hinner inte med! Snart kan hon gå och prata! HJÄLP!

Vi är hemma en snabbis från landet, ska iväg till BVC och få den hemska sprutan! Fy fan! Min lille bebis ska få ont i benen, sen ska vi vidare till apoteket och köpa alvedon och sen till Anetts jobb och hälsa på. Sen blir det nog landet igen, får se om vi stannar kvar, beror på hur Elsa blir efter sprutan!

Iveckan ska vi bar förberede inför lördag! Hjälp har massa att göra, ska baka och göra iordning 3 sallader. Ska handla allt som behövs. Jag är bara lite stressad, för jag har inte ens hunnit skriva allt jag ska säga! HJÄLP!

Nä måste fixa mig nu
hörs!


Kommentarer
Kicki

Oj oj oj har det redan gått så fort....skit...längtar till lördag...ska bli kul...hoppas på fint väder bara..vore trevligt. Va e det för spruta? Nån vaccin eller? Ja ja säkert nog nåt som hon behöver...Kram

2009-07-22 @ 23:57:10
URL: http://kilden.blogg.se/
Marie Nellie´s Mamma

hahah det va det som va meningen :D

2009-07-24 @ 22:14:28
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0