090702

Idag har vi lekt med de andra mammorna igen, eller det va en annan mammagrupp =)
Jag träffa typ 3 olika grupper med mammor, tycker det är jättekul! Först har vi de i min ålder, eller de är yngre än mig =) Marie-Nellie, Cassandra-Josefin och Jennie-Hugo, sen är det Årstagruppen med alla småkillar! Elsa är den enda tjejen! Många att välja mellan sen ;) och sist är det mammgruppen från BVC, men de har jag inte träffat på ett tag, kanske ska slänga iväg ett sms om promenad någon dag nästa vecka =) Sen måste jag ringa Stena om nyckel till vagnförrådet, smart att ha det, när andra med barnvagnar ska komma upp.

Men idag åkte vi iaf till stan, köpte en jättefin jacka till Elsa på Zara! Trodde verkligen inte de hade barnkläder, men jag har hittat min favoritaffär! Allt va så snyggt, men stort =( det va mellan 62 och uppåt. Elsa har ju bara börjat med 62 och hon har redan massa klänningar i de storlekarna =/ men men vi får se, kanske kan åka dit fler gånger ;)
Jakcan blev iaf i storlek 68, så den kan hon ha i höst hoppas jag. Det är exakt en sådan jag vill ha!
Vi gick annars runt lite, hittade såklart massor jag ville köpa till henne, men nu får det bli stopp!
Sen åkte vi hem, och Totte och jag satt på balkongen, vilket va jätteskönt!

Ja kan ju säga att Elsa va helt slut efter gårdagen! Hon fick ta ett bad vid 20:30, sen somna hon vid 21 och vakna 07 imorse! 10 timmars sömn!

Nej  men nu ska jag pussa på henne lite, det va ett tag sen sist(10 minuter kanse)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0