090701

Vilken dag det har varit! Åkte hemifrån vid halv 2 idag, och kom hem för ca 20 minuter sen! Vart har dagen egentligen tagit vägen =)?
Vi va hemma hos Marie och Vincent med 3 andra mammor och deras små =), drack kaffe och pratade. Riktigt trevligt faktiskt!

Sen är jag jätteglad, Äntligen kan Elsa har storlek 62! iallafall i klänningar =) Idag hade hon sin fina tröja med rosor och tights till, byxorna va lite förstora i midjan, men de satt iaf! Hon va så söt! Glömde ta kort, för senare råka hon spy lite på den, så det får bli bild nästa gång hon har den, efter måndag då vi hat tvättstuga!

Sen blir jag så förbannad på sl, man får direkt inte plats på varken tåg eller buss! vad är det tänkt att vi ska stå egentligen?! På bussen får det plats 3 vagnar, om man har tur! Sen blir man alltid, eller för det mesta dels uttittatd när man går runt med vagnen, av både yngre och äldre! Vad glor de på egentligen?!

Vad har ni gjort idag?

Kan inte fatta att han fortfarande är borta, jag saknar honom så otroligt!


Kommentarer
Denice- 20 år och mamma till Hampus

gud vilken söt dotter =) grattis

2009-07-01 @ 20:24:01
URL: http://deniicen.blogg.se/
Madde

Påpekar att jag har ny blogg. Följ mig gärna där. :)

Kramar.

2009-07-01 @ 22:12:25
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0