Utmaning:

Ja utmanar alla som läser min blogg(och har en egen) till att göra det här;
Skriv



- 7 saker du gillar och ogillar, (förklara varför)
- 3 saker du måste göra på morgonen, när du vaknar, förklara varför.
2 senaste köp
- 5 saker/personer du inte klarar dig utan, förklara varför
 
När du skrivit det i din blogg, skriver du en kommentar i min, med länk till din så jag kan läsa dina svar =)


7 saker jag gillar:
1.
Totte-han får vara en sak idag =) men hur klarar man sig utan honom egentligen? Det är världens dummaste fråga!
2. Sparkar innuti magen =) Alltid lika mysigt, vare sig det gör ont eller inte.
3. Pengar-  Vem som helst vill ha pengar, vi lever på pengar, alla behöver pengar.
4. Varma skumbad-Det mysigaste som finns, speciellt när man har ont i ryggen
5. Myskvällar med glass och "tre kronor" avsnitt i sängen
6. Vänner som finns kvar- Ja, vänner växer inte på träd, detsamma gäller pengar, man behöver både och!
7. Tottes och min nya säng, inte haft en natt där jag sovit dåligt pga sängen.

7 saker jag ogillar:
1. 
Ångest- ja vem gillar att ha ångest över saker?
2. Ont i ryggen - Speciellt när nån nerv ligger i kläm och man inte kan sova pga det!
3.  Snöblask- blä säger jag bara!
4. Att sitta hemma en kväll och inte ha nåt att göra.
5. Diska- Jag hatar att DISKA!
6. Att behöva äta järntabletter, hatar att få ont i magen =S
7. Pengalös- Ja, alla behöver ju pengar

3 saker jag måste göra nåt jag vaknat:
1.
När Totte gått upp måste jag lägga mig över hela sängen, och helst under hans täcke eftersom det är mycket mysigare än mitt. Sen somnar jag om =P
2. Gå på toa!
3.  Dricka vatten.

2 senaste köp:
1.
Skötbord på Ikea 
2.
Skötbädd på Ikea

5 saker/personer jag inte klarar mig utan, förklara varför
1. Totte, han är min prins =) Klarar inte ens av att somna utan honom.
2. Vissa personer, behöver faktiskt inte nämna namn, de som känner sig träffade gör det, men vi kan ju skicka några pikar =) Fika!
3. Familjen of course!
4. Mina katter och Berits katter, hur skulle jag klara mig utan att ha de att gosa ner ansiktet i pälsarna på?!
5. Cokladglass! Yum!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0