Sjuk....

Är så jävla sjuk igen! Fan, hur ska jag orka, fick sjukskriva mig 3 dagar, suck jag behöver de pengarna, men jag behöver mig också.

Natten har vart ett helvete, vaknat varannan timme  och sen vart vaken typ 30 minuter. Jag bara hostar och hostar, inget verkar göra det bättre längre stunder, inte ens hosmedicinen jag köpte idag. Det kan ju vara så att man måste ta den flera gånger innan den hjälper, och jag har ju bara tagit en sup av den.

Näsan bara rinner eller blir helt igentäppt, varifrån kommer allt snor?! Känns som jag snutit ut 100 liter redan och det bara fortsätter kommer mer! Är inte hungrig fast jag vet att jag måste få i mig mat, inte bara för min skull utan för Skrutts, men jag orkar inte. Jag orkar inte ens titta på snöflingorna, orkar inte enshålla ögonen stängda nästan. Jag har så ont överallt + att det känns som nån bankar med en hammare i huvudet

Nej men ska ta och lägga mig i sängen ett tag. kanske med nåt att äta, eller dricka... men det saknas en Totte, han jobbar kväll och när han hade åkt hade jag världens seperationsångest, ville bara ringa och säga att jag klarar inte av att vara utan dig! KOM HEM! Men jag höll mig,

God natt


Kommentarer
Totte

Jag kommer så fort jag kan.. stå ut..

Älskar dig, Puss

2009-01-20 @ 18:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0